Sommarplaner

Andra sommaren som jag känner att jag nästan planerat in lite för mycket. Det blir labbet två veckor, sommarforskarskolan ungefär fem veckor, Peru lite drygt tre veckor, en vecka i fjällen, en helg med kräftfiske och en konsertlördag. Det ska bli underbart roligt, jag kommer inte ha tråkigt i sommar, men å andra sidan kommer jag inte jobba så mycket med kosta desto mer. Det är mycket flängande över hela landet.

Jag klarade megatentan! Bestämde mig för att belöna mig med en kamera, så förhoppningsvis kommer det en ixus 70 svart och ett 2GB minne på posten imorgon!

Jag har betalat månadens räkningar, hämtat ut konsertbiljetter till Systrarna Söderkvist (Turnéavslutning med Lars Winnerbäck, Stångebro i augusti), jag ska välja mina valfria kurser till nästa termin ikväll och jag har lämnat in mina examinationsuppgifter för den här kursen. Det är bara den här veckan kvar, nästan sommarlov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0