Dag sju

Dag sex kom ångesten och ångesten och ångesten.

Idag kom tvivlet. Det kom med råge. Imorgon är det OSCE-provet, jag ska vara på plats klockan 08.00 jag får inte göra mitt prov förrän 09.00 och jag får inte gå förrän 11.00 allt för att man inte ska träffa på några som inte gjort provet än. Jag är nervös redan nu ikväll. Jag mår lite illa, men det var tur att min roomie gjorde bakad potatis så det räckte och blev över till mig för jag hade inte kunnat förmå mig själv att laga mat. Lite hopp i den annars mörka vardagen.

Jag blir dummare och dummare för varje dag som går. Jag inser hur mycket det finns som jag inte kan och då är det som om jag glömmer bort det lilla jag kunde från början.

Planen ikväll är repetition av status och AHLR, Greys Anatomy kl 21.00, lagom hjärndött och så sovdax efter det.

Jag har nått nr 412 på listan över de 500 bästa låtarna genom tiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0