Äntligen lite pyssel!

Så... pojken ska springa Stockholm Marathon på lördag, vad vill man ha när man precis kommit i mål? Inte blommor som alla får i alla fall, det var så jag tänkte. Så det blev en egen designad frotéhandduk istället.
Det var lite lurigt att måla på froté, får se om resultatet är lika fint efter att jag strykt och tvättat handduken... Med ett snöre runt den ihoprullade handduken blir det nästan som vinnarkransen i Vasaloppet.

Eftersom jag klarade min tenta belönade jag mig själv med en kompakt digitalkamera. Canon Ixus 70 jag fick kameran och ett 2GB minne för 1690:- Jag resonerade så att det nog var ganska mycket kamera för pengarna. Många verkar nöjda med sin ixus 70 och jag vill inte börja närma mig systemkamerorna, för då vill jag hellre ha en sådan (; Tyvärr förljde det inte men något fodral som skyddar den annars ganska utsatta LCDskärmen. Det är dock inget problem för en så pysslig tjej som jag! Voila!

Tänk vad lite filt och tid över kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0