Välkommen...

...ärade internetsurfare! Jag heter Maja. Jag är av den eminenta årgången 1983. Dessvärre betyder det att jag blir 25 det här året. Det verkar som om de som fyllt sedan 1 jan har klarat sig åtminstone hyffsat så det ska väl ordna sig det med.

Under vardagarna försöker jag lära mig allt om människokroppen och de sjukdomar man kan drabbas av. Jag håller till i den stora staden Stockholm. Ibland träffar jag en massa människor från en organisation som heter Unga Forskare. Ofta längtar jag ut i världen, fötterna vill ut på vandring men tanken vandrar lite som den vill.

Jag tycker om solljus på kinden, nypoppade popcorn, känslan när man kryper ner mellan nytvättade lakan, att bli väckt med pussar och att gå barfota i gräs. Jag tycker inte om att dra isär bomullstussar, kolsyra som bubblar upp i näsan, tavlor som hänger snett, lock för öronen och att vattna blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0